Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ongeloofelijk hoe meningen kunnen verschillen, ik vind net foto 1 en 2 het meest boeiende; foto 1 zie ik de ogen, dwaarsfluit en achtergrondlichten in kombinatie met de houder van de miro, die samen een pijl vormen van links boven naar rechts beneden.De hoed en de bril liggen eveneens in de lijn.Goed gezien of goed geluk(t).
Foto 2 zie ik een "x", het oranjeen de lijn van het gezicht, ook prachtig.
Foto 3 ook mooi, maar ik had liever het gezicht scherper gezien dan de hand.
Groetjes Yquem.(Iedereen zijn gedacht)
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
sterk reeksje! Mijn voorkeur gaat uit naar 2 en 3.
2 omwille van de gelaatsuitdrukking en 3 omwille van het mysterieuze dat rond het plaatje hangt. 'k denk ook dat de "focus" bewust op de hand gelegd is en niet op 't gezicht.
Thé Lau ... waarschijnlijk ligt hier voor de meesten de focus verkeerd....
vergeet het... de focus is
Ja, Thé, en niet Té, natuurlijk. Zeker nog niet goed wakker geweest toen ik dat typte. En nummer drie is juist zo kippenvelverwekkend dankzij de focus op die hand. Subliem.
Wat compo betreft: nummer één zou nog aan kracht winnen door 'm bovenaan wat meer te croppen, zodat de schuine lichtlijn precies in de linkerbovenhoek eindigt. Twee is dan weer (voor mijn smaak) wat te veel 'neusgat', maar heeft wél prachtig scheerlicht. En drie, tja... da's Kunst. Met hoofdletter.
Amai, ik ga nog beginnen blozen bij het lezen van deze reacties
Bedankt in ieder geval, dat bezorgt me best een aangenaam gevoel.
Zoals bij foto 1 & 2 probeer ik telkens naar de hoeken van de foto te werken, lijnen die naar de hoeken gaan. Compo is in mijn ogen heel belangrijk maar ook heel moeilijk...
Foto 3 is de scherpte bewust op de hand gelegd, is eens wat anders en blijkbaar valt hij wel in de smaak
Comment