Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

    eindelijk mijn foto's van novarock afgekregen.
    Hier al 3 voorsmaakjes. Ik ben er niet supercontent over maar wanneer ben ik dat wel hé?





    Last edited by jonez; 24 mei 2007, 09:28.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

    Mooie reeks.
    De tweede springt er voor mij uit.
    Die vind ik knap gedaan.
    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

    Comment


    • #3
      Re: novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

      Ik vind u fotos altijd heel goed van compo enzo en van kleur maar één ding ligt het nu aan mij of zijn deze echt vrij onscherp. Ik heb dat altijd met u fotos. Ligt het aan men ogen (wat zeker een mogelijkheid is) of ziet de rest dit ook.

      Voor de rest
      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

      Comment


      • #4
        Re: novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

        Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
        Ik vind u fotos altijd heel goed van compo enzo en van kleur maar één ding ligt het nu aan mij of zijn deze echt vrij onscherp. Ik heb dat altijd met u fotos. Ligt het aan men ogen (wat zeker een mogelijkheid is) of ziet de rest dit ook.

        Voor de rest

        Compo, sfeer en zo meer dan OK (as usual), maar inderdaad valt mij die onscherpte ook op. Als ik je beelden van Deep Purple vergelijk met die van mij - op het gebied van scherpte dan- , dan is er m.i. iets mis met de 'tuning' van je autofocus voor één of meerdere lenzen. Eens laten nakijken , misschien? In ieder geval moet dit véél scherper kunnen. Zo groot is het verschil tussen Canon L-glas en Sigma nu ook niet.

        Comment


        • #5
          Re: novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

          Oef, dus toch niet men ogen, heb dit altijd met u fotos maar omdat niemand anders iets zei dacht ik dus dat het mss toch aan mij lag. Ik zou toch ook eens laten nakijken.

          Greets
          HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
          Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

          Comment


          • #6
            Re: novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

            ja, ik heb dat ook al gedacht ze, maar ik dacht dat het wel aan het goedkopere sigma ging liggen. Ik heb dat op de concertshoot van garland ook tegen Yowan en MM gezegd, dat ik niet tevreden ben over de scherpte.

            Misschien ligt het wel aan mijn hand? Ik probeer zo stil mogelijk te staan.
            Maar zelfs met een sluitertijd van +1/250 heb ik er last van.
            Ik moet wel zeggen dat ik nog niet in RAW fotografeer, zou dat daar iets mee te maken hebben (compressie naar jpg?)
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

              Nu ik ze hier nog eens in dit topic bekijk, zie ik ook duidelijker onscherpte dan thuis in photoshop. Misschien eens kijken naar mijn save for web instellingen?
              WWW.JOPIX.BE
              Just one click away...

              Comment


              • #8
                Re: novarock (Daan, Hitch, An Pierlé)

                Nee dat van RAW maakt niks uit hoor, en op 1/250 al onscherpte dat lijkt me heeeeel sterk. Ik denk dat ge toch maar beter u materiaal eens laat nakijken hoor.
                HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                Comment

                Working...
                X