Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

STAMPE Fly-In 2007

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• STAMPE Fly-In 2007

B-25 Mitchell Bomber in action...

Re: STAMPE Fly-In 2007

heel mooi vastgelegd, tis wel een bekende met die dame erop toch??
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik verschoot toen die Mitchell thuis de eerste keer voorbijvloog - naast het motorgebrom waren er voortdurend harde knallen, alsof de geschutskoepel bemand en in gebruik was - ik waande me even in de tweede wereldoorlog. Bij latere vluchten die dag viel dit niet op. Heeft men eigenlijk iets rondgeroepen over motorproblemen?

Bouk: die B-25 is van de Duke of Brabant Air Force uit Eindhoven. Het is dus niet verwonderlijk dat je dit toestel al eerder gezien hebt.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Waren er nog historische tuigen buiten de deze op die fly-in? Prachtige beelden, alleen maar spijtig dat er geen geluid bij is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Canonist Bekijk bericht
          Waren er nog historische tuigen buiten de deze op die fly-in? Prachtige beelden, alleen maar spijtig dat er geen geluid bij is
          Niet echt. Stampe FI is idd. maar een zeer bescheiden jaarlijks event.

Alleen voor de Spit en de Mitchell was het wel de moeite om de (kleine) verplaatsing te maken...

De formatievlucht van de SV's vanmorgen stelde eigenlijk ook niet veel voor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Ik verschoot toen die Mitchell thuis de eerste keer voorbijvloog - naast het motorgebrom waren er voortdurend harde knallen, alsof de geschutskoepel bemand en in gebruik was - ik waande me even in de tweede wereldoorlog. Bij latere vluchten die dag viel dit niet op. Heeft men eigenlijk iets rondgeroepen over motorproblemen?
            Bij de start en tijdens de demonstratievlucht van de Mitchell was hiervan niets te merken hoor.

Vanmorgen had de SV43 wel (motor)problemen en die kon dus niet mee in de formatie!... Dikke pech voor hem natuurlijk...

Comment

Working...
            X