Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deep Purple

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Deep Purple

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
    Jeanine... sparen, sparen, sparen... en dan de 70-200 VR
    Is de AF-S VR 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED ook goed? Die is wel minder lichtsterk, maar misschien goed genoeg voor concerten? Of helemaal af te raden? Ze is nl. iets (!) minder prijzig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
      Is de AF-S VR 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED ook goed? Die is wel minder lichtsterk, maar misschien goed genoeg voor concerten? Of helemaal af te raden? Ze is nl. iets (!) minder prijzig...
      Omdat er bij veel concerten niet mag worden geflitst, moet er worden gewerkt met 'available light'. Dat betekent dat een lichtsterk objectief bijna een must is, zodat je een opening van toch minstens 2,8 kunt gebruiken om aan een sluitertijd van tenminste 1/30 te geraken, liefst nog korter natuurlijk. Dus als je het mij vraagt: niks kopen met een opening kleiner dan 2,8. Je vindt trouwens regelmatig goede tweedehands lenzen van bijv. 135 mm f2 en dergelijke... Het hoeft niet per se een zoom te zijn. Als je zo'n 135 combineert met een 50 mm 1,8 of 1,4 dan kan je al veel doen. Succes!

Comment

dank u wel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
          dank u wel!
          Graag gedaan! En nog bijna het voornaamste vergeten: werk zo veel mogelijk in RAW.

Comment

3 mooie

De derde is echt geweldig.

Greetings,
            Schanske

Comment

Toen ik zondag in een cd-winkel stond, dacht ik aan jouw foto's.
              Ik heb me even later The Very Best Of Deep Purple gekocht. Gewoonweg schitterende muziek.

Bedankt Concertfoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                Toen ik zondag in een cd-winkel stond, dacht ik aan jouw foto's.
                Ik heb me even later The Very Best Of Deep Purple gekocht. Gewoonweg schitterende muziek.

Bedankt Concertfoto
                Mille Grazie! Da's één van de mooiste complimenten die ik ooit voor m'n werk heb gekregen.

Comment

knap!!!!!
                  de eerste heeft mijn voorkeur

Comment

Working...
                  X