Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb al veel betere foto´s van jou gezien hier, deze zeggen mij totaal niets. Ze geven in ieder geval de fun die jij daar had niet weer en komen tevens wat rommelig over. Sorry maar
Ik vinze nie slecht, voilà. Ik vind dat de eerste wel zeker fun uitstraalt van de muzikanten en interessanter is dan de meeste concertfoto's die hier passeren
Bij de tweede vraag ik mij wat een "duitgang" is....
Alpha male no more. Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek. FB: Joska Joska.
Bij de tweede vraag ik mij wat een "duitgang" is....
zet er even 'noo' voor
Anyways wat de foto's betreft, vind de eerste in dit geval de beste. Heeft wat meer harde contrasten dan de tweede foto, waar ik wel van houd in zwart-wit, de ruis stoort me daar ook totaal niet. De tweede vind ik een beetje rommelig, maar is wel een leuke doorkijk foto.
''De camera is een instrument dat de mensen leert kijken zonder camera'' Nikon D50, Tamron 28-75mm F2.8 , Panasonic DMC-FZ5
Comment