Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spin off: Dé DSLR partycamera & -lens?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Spin off: Dé DSLR partycamera & -lens?

Yow Pooch, die eerste, nice! Veel kaartjes uitdelen, en ook mensen erop zetten met kaartje, goed idee. En de 3de, kissing girls are always nice.
    And trebs, very nice with the stripey lights.
    En modjes, het idee van 'n sticky in Evenementen vind ik ook wel 'n okay plan. Nu nog de picslimit wat omhoog en 't wordt hier een heus partytopic.
    ::350D::BG-E3::17-55 2.8 IS::430-EX::
    :::: PartyPhotos @ DocGonzo.com ::::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door docgonzo Bekijk bericht
      En modjes, het idee van 'n sticky in Evenementen vind ik ook wel 'n okay plan. Nu nog de picslimit wat omhoog en 't wordt hier een heus partytopic.
      Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
      ² !!!!!

aan de mods; hier zijn meer partyfotografen dan jullie denken hoor... En ik moet eerlijk zijn; mensen zoals doc en gerard hebben mij geïnspireerd om zelf te gaan shooten, dus indien er een aparte categorie zou komen voor partyfotografie ben ik er 100% van zeker dat er nieuwelingen zijn die dit ook wel eens willen proberen!

mijn voorstel; plaats een sticky partyfotografie topic in Evenementen, een soort onderdeel van Evenementen dus... (en dat is het ook)

De regel is max. 3 foto's per topïc. Gewoon een keuze maken en je beste 3 foto's posten. Een huwelijksreportage bijvoorbeeld bestaat ook uit meer dan 3 foto's en zo zijn er nog wel meer soorten fotografie. Showcase is bedoeld om je beste foto's te tonen. wil je meer laten zien? Maak een albumpje en zet een link in de topic naar dit album .

Gr. Xarder

Comment

Regels in showcase zijn simpel.
        Oa 3 foto's in één topic en dit per 24h.

Na al meerdere opmerkingen van andere mods, dit topic gesloten.
        De foto's blijven bij wijze van uitzondering hier staan, wat eveneens aantoon dat dit oa is waarom sit topic gesloten is.

Meer opmerkingen moeten hieromtrent niet denk ik....

Heb je partypics die geslaagd zijn, wil je die laten zien, dan maak je per 24h een topic aan met je 3 beste, en eventueel een link naar een album.

Dank voor de medewerking
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
        X