Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit topic is een SPIN-OFF van zaken gepost in dit topic. Omdat zulke posts meer in een showcase onderdeel thuis uit hoort zijn ze verplaatst naar Evenementen.
Nieuwe party foto's worden bij voorkeur in een nieuw topic toegevoegd aan dit forumonderdeel. Alvast bedankt voor jullie medewerking
Thanks voor de opheldering en het nieuwe topic, maar in 3 foto's kan je echt geen partyreport gaan neerzetten...
Ik weet dat er al heel wat gepraat is over de forumregels, maar als jullie dit topic, nu eens het grote partyfotografietopic noemen, en elke post maximaal 9 max 600px foto's mag bevatten ofzo, dan denk ik dat daar weinigen een probleem mee hebben;...
Ook ik wil BD/de mods bedanken voor dit topic. Ik vind de sfeer op BD altijd super, alleen begrijp ik die max 3 foto's regel niet zo goed. Deze actie houdt me hier toch weer actief
Bedankt mannen/dames!
ik heb wel een goede camera ... Een Canon Ixus ja!
Thanks voor de opheldering en het nieuwe topic, maar in 3 foto's kan je echt geen partyreport gaan neerzetten...
Ik weet dat er al heel wat gepraat is over de forumregels, maar als jullie dit topic, nu eens het grote partyfotografietopic noemen, en elke post maximaal 9 max 600px foto's mag bevatten ofzo, dan denk ik dat daar weinigen een probleem mee hebben;...
² !!!!!
aan de mods; hier zijn meer partyfotografen dan jullie denken hoor... En ik moet eerlijk zijn; mensen zoals doc en gerard hebben mij geïnspireerd om zelf te gaan shooten, dus indien er een aparte categorie zou komen voor partyfotografie ben ik er 100% van zeker dat er nieuwelingen zijn die dit ook wel eens willen proberen!
mijn voorstel; plaats een sticky partyfotografie topic in Evenementen, een soort onderdeel van Evenementen dus... (en dat is het ook)
Comment