Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zijn deze nu echt zó slecht dat hier helemaal geen reactie op komt ?
Persoonlijk ben ik vooral tevreden dat 'mijn nieuwe techniek' voor ruisonderdrukking bij extreem slechte lichtomstandigheden zijn vruchten begint af te werpen
Make NIKON CORPORATION
Model NIKON D70
Lens NIKKOR 85 mm 1.8
Exposure time [s] 1/25
F-Number F2.0
Exposure program Aperture priority
ISO speed ratings 1600
Metering mode Spot
Last edited by mexicano; 16 april 2007, 10:14.
Reden: EXIF
Mooie foto's, behalve misschien dat bij de eerste 't focuspunt eerder op de microfoon ligt. Dark-sepia kan ik wel appréciëren, absoluut, maar velen vinden dat Z/W foto's voor concerten absoluut niet kunnen. Maar daar geven wij uiteraard niks om :-)
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je nieuwe techniek, want ik zie nu pas ISO 1600, op de D70.... :-)
RAW, 1/3 stop overbelichten, belichting corrigeren in C1 (+ ruisonderdrukking zoals C1 ze voorstelt), kleurprofiel Fuji S3 gebruiken in C1, contrastfilmprofiel in C1 gebruiken, pre-sharpening in C1 afwegen tov de eindsharpening in BDSizer (zoals je in in foto 2 kan merken heb ik moeten inboeten aan scherpte ten gunste van de ruisonderdrukking)
Ook geen tussenstops gebruiken bij ISO-instelling
Last edited by mexicano; 19 april 2007, 12:09.
Reden: toevoeging opmerking ISO
Comment