Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de onderste vond ik passen in zwart-wit, maar de kleurenversie kan je binnenkort in 't klein zien op www.damusic.be
Ik vond het zeker niet slecht qua optreden, veel country-muziek à la Hank Williams (en soms moest ik zelfs denken aan Jim Reeves); toen hij Great Balls... en Whole Lotta Shakin' inzette dacht ik: "yes, hij gaat er aan beginnen!" maar toen was 't gedaan
Raar dat hij niks uit de nieuwe plaat speelde (hoewel er in de zaal herhaaldelijk om "rock & roll" geroepen werd), maar hij kan toch nog altijd een stukske spelen!
Comment