Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer Lionels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Meer Lionels

Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster Bekijk bericht
    het gaat mij te ver om op een foto te reageren door te stellen:

"nou , ik heb nog ergens een mooiere foto gezien"
    Het is bovendien wel heel naïef te denken dat ik ooit zou reageren op een post waarin mijn beelden worden vergeleken met foto's van een mogelijk bevriende fotograaf...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
      Het is bovendien wel heel naïef te denken dat ik ooit zou reageren op een post waarin mijn beelden worden vergeleken met foto's van een mogelijk bevriende fotograaf...
      wil er enkel op wijzen dat je deze foto's gepost hebt op reactie van Pieter.morlion, die in je vorige thread (lionel) een vergelijk maakte tussen die ene foto van jou en deze geplaatst op de goformusic site.
      Als je zoiets doet moet je inderdaad stevig in je schoenen staan.
      En het maakt het uiteraard veel eenvoudiger uit te leggen wat je bedoelt als je een vergelijk kunt maken, het spreekt bij wijze van spreken voor zichzelf.

Hoop enkel dat er een paar mensen op het forum zijn wiens ogen meer open zijn gegaan want de ogen zijn toch het belangrijkste instrument in de fotografie. En ik hoop dat jij er ook iets hebt kunnen van opsteken.

Maak toch nog even van de gelegenheid gebruik om me te excuseren voor, laat maar zeggen mijn vrij brutte reactie in de vorige thread maar je ziet het
      brengt leven in de brouwerij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
        wil er enkel op wijzen dat je deze foto's gepost hebt op reactie van Pieter.morlion, die in je vorige thread (lionel) een vergelijk maakte tussen die ene foto van jou en deze geplaatst op de goformusic site.
        Als je zoiets doet moet je inderdaad stevig in je schoenen staan.
        En het maakt het uiteraard veel eenvoudiger uit te leggen wat je bedoelt als je een vergelijk kunt maken, het spreekt bij wijze van spreken voor zichzelf.

Hoop enkel dat er een paar mensen op het forum zijn wiens ogen meer open zijn gegaan want de ogen zijn toch het belangrijkste instrument in de fotografie. En ik hoop dat jij er ook iets hebt kunnen van opsteken.

Maak toch nog even van de gelegenheid gebruik om me te excuseren voor, laat maar zeggen mijn vrij brutte reactie in de vorige thread maar je ziet het
        brengt leven in de brouwerij.
        Hey, geen enkel probleem, Puerte! Integendeel: het maakt mijn posts tot de meest bekeken van het hele evenementen-onderdeel en ik ben er al twee keer mee in de HOF geraakt. Betere marketing kan ik zelf niet bedenken.

Comment

Ahum... dit doet mij dus weer erg overwegen om over te stappen van mijn Nikon D200 naar de Canon 5D ...
          www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
            Ahum... dit doet mij dus weer erg overwegen om over te stappen van mijn Nikon D200 naar de Canon 5D ...

Lijkt me een goede beslissing !

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht

Concerfoto wil of kan dan misschien niet reageren op de vergelijking die Puerte maakt maar ik kan dat wel en ik ben dus eens gaan zien naar die andere fotos. Die zwanst zeker? Allemaal bijna onscherp, slechte kadrage waarbij de zanger uit het beeld kijkt, onderbelicht waardoor de zanger in de achtergrond verdwijnt en ga zo maar door. Technisch dus helemaal niet goed en ook qua juist moment vind ik hier maar 1 foto die kan dienen. Ik ben er zeker van dat zulke opnamen bij concertfoto in de vuilbak verdwijnen. Als ge het mij vraagt kent puerte gewoon niet veel van goeie fotografie. Daarom zien we nooit iets van hem zeker.

Comment

Working...
              X