Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
zo slecht zijn ze niet, bart.
alleen zijn ze niet echt boeiend voor
mensen die met het galabal noch met Kaho
geen uitstaans hebben.
de eerste heeft nog iets, wegens het silhouet van
de dame links. de tweede is vrij niets-zeggend (als er
een BV had op gestaan had je enkele 's gekregen )
en de derde heeft wat teveel licht binnengehad.
anders had ze van hetzelfde kaliber als de eerste
geweest. ik vermoed dat je foto's op de site van het
Kaho wél bijval zullen kennen, dus laat je niet kennen
ik vermoed dat je foto's op de site van het Kaho wél bijval zullen kennen, dus laat je niet kennen
Ik heb inderdaad al heel wat positieve commentaren gekregen van andere studenten en van de organisatie.
Ik wou echter ook eens weten wat jullie op BD van mijn foto's vonden, zonder dat er een 'emotionele' waarde aan vasthing. Dit maakt de foto's direct een pak minder aantrekkelijk.
Het is allesinds fijn dat ik weer uit mijn fouten van die avond heb kunnen leren. De volgende kunnen er (hopelijk) alleen maar beter op worden
Comment