Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot Fiat Punto Grande

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotoshoot Fiat Punto Grande

Ik ben niet zeker of 't hier wel thuishoort dus indien het hier niet juist staat mag het verplaatst worden...

Fotoshoot is van als ik me niet vergis in de lente van vorig jaar maar aangezien ik hier nog niet zo lang lid ben was ik er nog niet toe gekomen deze foto's te posten. Foto's zijn zoals ze uit de camera kwamen

Re: Fotoshoot Fiat Punto Grande

Je maakt het jezelf wel onnodig moeilijk.

1. Goede locatie, maar zon tegen, en dus schaduw op wagen. Je onderwerp, is de wagen... Compo anders wel goed.
    2. Kon goed geweest zijn, maar de wagen staat weer in de schaduw, of was het donker aan het worden.
    3. Technisch de beste...

Groeten
    JO
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste Bekijk bericht
      Je maakt het jezelf wel onnodig moeilijk.

1. Goede locatie, maar zon tegen, en dus schaduw op wagen. Je onderwerp, is de wagen... Compo anders wel goed.
      2. Kon goed geweest zijn, maar de wagen staat weer in de schaduw, of was het donker aan het worden.
      3. Technisch de beste...

Groeten
      JO
      thx voor je commentaar; bij 1 vond ik de schaduw eigenlijk net bijdragen, maar ja de gustibus...
      en bij 2 was het behoorlijk donker al, belichtingstijd was 1/2 sec

Comment

je derde kan zo in de boekskes

Comment

Hello,

foto's zien er prima uit, de schaduw in 1 vind ik eerlijk gezegd wel iets hebben, het moeten niet altijd de klassieke 3/4e front shots te zijn, er mag al eens iets specialer bij zitten.

Drie kan wel degelijk gepubliceerd worden, mooi scherp en toch de snelheid goed in beeld gebracht.

Misschien een kleine opmerking, als het niet je eigen wagen is zou ik de nummerplaten afdekken, of een speciaal gemaakte nummerplaat met magneetjes waar je naam of je site op staat, of gewoon in PhotoShop afdekken met je logo ... ik fotografeer al enkele jaren Lamborghini's, en dat is meestal het eerste wat de eigenaars vragen ... geen nummerplaten op internet.

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Wel grappig om de locatie te herkennen als het kantoor van Agfa Gent (hoewel dat niet zo heel moeilijk is met het logo voorop).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Hello,

foto's zien er prima uit, de schaduw in 1 vind ik eerlijk gezegd wel iets hebben, het moeten niet altijd de klassieke 3/4e front shots te zijn, er mag al eens iets specialer bij zitten.

Drie kan wel degelijk gepubliceerd worden, mooi scherp en toch de snelheid goed in beeld gebracht.

Misschien een kleine opmerking, als het niet je eigen wagen is zou ik de nummerplaten afdekken, of een speciaal gemaakte nummerplaat met magneetjes waar je naam of je site op staat, of gewoon in PhotoShop afdekken met je logo ... ik fotografeer al enkele jaren Lamborghini's, en dat is meestal het eerste wat de eigenaars vragen ... geen nummerplaten op internet.

Mark
              thx en in verband met de nummerplaatopmerking, normaal zou ik ook geen nummerplaten op internet plaatsen maar dit was op dat moment de wagen van een vriend van me en hij had er geen probleem mee dat ik de foto's met nummerplaat online zette

Comment

de 2de zou direct in een reclame blaadje kunnen, zeer mooie gedaan

Comment

Waarom nummerplaten afdekken ? Op de openbare weg ziet toch ook iedereen de auto met bijhorende nummerplaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                    je derde kan zo in de boekskes

idd
                    www.fotofolio.be

Comment

Ik vind de 3e ook de beste.

Voor mij is de 2e een weggooier omwille van het Agfa logo.

Comment

Working...
                      X