Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Datsuns @ AB Brussel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The Datsuns @ AB Brussel

Nog nooit van deze band gehoord, maar wat ik hoorde was meer dan goed.

De rest van de foto´s kan je zien in de "concert archives" op mijn website.
    www.andram.be

Re: The Datsuns @ AB Brussel

Ha, daar was ik ook. Wel na anderhalf nummer afgetrapt op fotogebied omdat ik 3m van m'n zak werd weggemoshed. Daar kan ik niet zo goed mee lachen dus voor mij hoefde het niet meer.

Je stond bij de super gitarist, fotogenieke kerel hé? :-)
    Wannabes: http://www.wannabes.be

Comment

Motherfucker from Hell

die eerste is
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bagie Bekijk bericht
        Ha, daar was ik ook. Wel na anderhalf nummer afgetrapt op fotogebied omdat ik 3m van m'n zak werd weggemoshed. Daar kan ik niet zo goed mee lachen dus voor mij hoefde het niet meer.

Je stond bij de super gitarist, fotogenieke kerel hé? :-)
        Anton, stond je niet naast mij? (je had een Nikon?)
        www.andram.be

Comment

prachtige foto's, like your style
          Panoramix

Comment

Knappe opnames, voor mij nummer 1 en 2

Comment

Nog nooit van de Datsuns gehoord? En dan weg gemoshed worden?? Hehehehehe, volgende keer misschien eens research doen naar de groepen die je gaat fotograferen, kan je een hoop frustraties besparen :-)
              Maar heel goeie foto's van een groep met een superbassist met een super bass (-> thunderbird)
              www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                Nog nooit van de Datsuns gehoord? En dan weg gemoshed worden?? Hehehehehe, volgende keer misschien eens research doen naar de groepen die je gaat fotograferen, kan je een hoop frustraties besparen :-)
                Maar heel goeie foto's van een groep met een superbassist met een super bass (-> thunderbird)
                wees gerust, ik ben heel wat gemosh gewoon....mij stoorde het niet...
                www.andram.be

Comment

Laatste foto über cool De rest ook zenne. En gemosh ik kan me niet voorstellen dat wat er bij de datsuns gebeurd onder gemosh kan gacatalogiseerd worden
                  HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                  Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
                    Laatste foto über cool De rest ook zenne. En gemosh ik kan me niet voorstellen dat wat er bij de datsuns gebeurd onder gemosh kan gacatalogiseerd worden
                    ook al...
                    www.andram.be

Comment

Coolheid alom
                      HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                      Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                        Ik ken Datsuns meer dan genoeg en heb ze bijgevolg ook al meer dan een keer gezien. Echter, al de vorige keren waren mét frontstage ;-)

@andram; neen, ik denk dat je het op Eddy hebt, dat is een Nikon-man en die stond ongeveer op dezelfde plaats als jou. Ik stond rechts: http://www.wannabes.be (ondertussen wel al beetje naar beneden scrollen om ze te vinden)

Comment

je hebt uiteraard gelijk Anton, 't moet veilig blijven voor je materiaal. bBen dit jaar op Pukkelpop bij the Maple Room effe met mijn camera de moshpit ingegaan om wat kikkerfoto's te trekken. Was effe oppassen en dan was 't zelfs nog redelijk rustig. Damn!! Krijg een revolutionair idee!! De 'Moshpit-body'!! Body omhult door een bouncing rubberen omhulsel, exclusive for all your moshpit activities!!
                          www.YourConcertShots.com

Comment

Hihi, dat zou superhandig zijn alvast. Misschien kunnen ze dan die ingebouwde flister ook meteen vervangen door een "punch hard button", waarbij een kleine, doch harde boksershandschoen naar een gewenst target vliegt.

Neeja, fotograferen op van die aantastelijke concerten zonder frontstage. Ik weet niet of ik dat risico nog ga nemen. Is ook niet leuk voor de muziek trouwens. Je hoort al een stuk minder muziek als je met je toestel bezig bent ... als je daaropboven nog eens duwers moet ontwijken kan je gewoon evengoed een gigantisch televisiescherm met goeie boxen plaatsen. Toch geen tijd meer om van het live aspect te genieten.

Comment

Coole foto's.

Ik ben toch ook al meer dan ene keer platgemosht geweest en ben zelfs al met camera enal op mijn gat int midden van de pit beland... Ik heb nog maar een paar keer mogen/kunnen fotograferen op plaatsen met een frontstage, dus zo'n moshbestendige camera zou handig zijn
                              aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...

doe ik dat lekker niet!

Comment

Working...
                              X