Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
0110 Gent
Collapse
X
-
-
-
Re: 0110 Gent
Waaw,mooi hoor.Vooral die 2de!!
Grtz
<<Sallyp>>
Comment
-
3 prachtige beelden, voorkeur voor de 1e, heeft ook de beste compo.
Meestal doen de monitors afbreuk aan de foto, maar hier stoort het zeker en vast niet (3e foto).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fonne Bekijk berichtprachtige foto's , ook u album is zeker de moeite waard !
Met welk materiaal werkt u ? en kan u eventueel "exif "ne keer laten weten?
echt knap werk
Dit is toch een forum en niet louter een tentoonstelling van ,ja hoor, prachtige werken
Comment
-
heel knappe reeks, joris!
chapeau.
mm
Comment
-
Heel mooie kleurcontrasten in die tweede
Eerste vind ik nét iets te krap gecadreerd.
Toch knappe reeks hoor
Oorspronkelijk geplaatst door pédécé Bekijk berichtJammer dat we hier geen uitleg over krijgen !!
Dit is toch een forum en niet louter een tentoonstelling van ,ja hoor, prachtige werken
Showcase is in principe geen plaats waar de foto's qua techniek e.d. besproken worden: dit gebeurt onder andere wél in fotodiscussie en fotodiscussie extra
mvg,
Caro
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk berichtexif kan je bekijken met klik rechtermuisknop: view exif.
maar geen instellingen zoals bij eigen foto's of doorgemailde foto's.
Jammer !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pédécé Bekijk berichtnee hoor, bij mij lukt dit niet ...wel de bestandsgrootte ( l & br )
maar geen instellingen zoals bij eigen foto's of doorgemailde foto's.
Jammer !
Ik moet vrijdag wat foto's nemen op een concert, heeft er iemand tips en ervaring met dit soort fotografie? Op welke camera instellingen fotograferen? Ik heb een speedlight 560, deze zeker gebruiken omdat het er waarschijnlijk heel donker zal zijn? Camera : EOS 350D Lens : Canon EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM
Comment
-
bedankt voor de toffe reakties
sorry voor de late reply, maar mij gaat het meer om het resultaat dan om de technische details of de nabewerking van een foto. de fotograaf maakt de foto, niet het toestel. maar 't is een forum en als ik kan helpen en tijd heb...
eerste foto, van Hadise, genomen om 16u44, nog daglicht aanwezig,
iso 100, 140 mm, 1/180 sec, f/2.8
tweede foto, van Arid, genomen om 21u04, donker,
iso 640, 86 mm, 1/80 sec, f/2.8
derde foto, ook van Arid, genomen om 21u09, donker,
iso 640, 70 mm, 1/80 sec, f/3.3
De Iso, sluitertijd en diafragmakeuze is geheel afhankelijk van het aanwezige licht, de grootte van de lichtshow en de snelheid waarmee de artiesten over het podium crossen... met deze instellingen ben je bvb niets op een concert van Hooverphonic.Last edited by Panoramix; 10 oktober 2006, 13:31.Panoramix
Comment
Comment