Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bous A La Mar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bous A La Mar

    Bous a la mar maakt deel uit van een fiesta ter ere van de zee. En hoe kan het anders, er worden stieren bij ingezet...
    Een arena die aan één kant uitgeeft op de haven, jonge testosterongoden dagen de stier uit en proberen zo lang mogelijk te blijven staan. Langs de afgesloten kant kan je makkelijk door het traliewerk in de arena.

    Foto 2 is geen crop, het beest kwam vervaarlijk dichtbij, ik drukte nog snel af en vond achteraf dat de foto toch iets heeft, je ziet als het ware de woede en de verontwaardiging in de stier zijn oog...

    Foto's hebben relatief veel ruis door het halfdonker.





    Last edited by Arousal; 4 september 2006, 21:42.

  • #2
    Re: Bous A La Mar

    Je tweede heeft idd wel iets ,vraag me niet wat maar ik vind hem wel mooi.

    De andere zeggen me niet zoveel

    Comment


    • #3
      Re: Bous A La Mar

      Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
      Je tweede heeft idd wel iets ,vraag me niet wat maar ik vind hem wel mooi.

      De andere zeggen me niet zoveel
      Toch bedankt voor je reactie Ik had eerlijk gezegd meer reacties verwacht, en dan nog negatieve ook, ruis, onscherpte.....
      Zelf vind ik wel spanning in het reeksje, allicht omdat ik er zelf bij was

      Comment


      • #4
        Re: Bous A La Mar

        Je tweede
        Deze verteld meer dan voldoende. Het lijkt zelfs alsof je hem al weglopend gemaakt hebt en dus deelnam aan het gebeuren
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #5
          Re: Bous A La Mar

          Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
          Je tweede
          Deze verteld meer dan voldoende. Het lijkt zelfs alsof je hem al weglopend gemaakt hebt en dus deelnam aan het gebeuren

          Dat lijkt niet alleen zo

          Comment

          Working...
          X