Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dog survival Tremelo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dog survival Tremelo

Enkele bekende BDers gezien.Kan ook weer een naam op een gezicht plakken van een BDer die ik vandaag gesproken heb.
    Op de top (kijk hoe groot ik ben)

Met een klein hondje op de schouder naar de oever zwemmen.Wat een honde-leven.

Na het zwemmen even droog schudden.

Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Re: Dog survival Tremelo

Drie uiterst mooie sveerfoto's mvg duindistel

Comment

Tweede vind ik de tofste.Het was weer plezant en zeker voor herhaling vatbaar!

Comment

Knappe serie Zo te zien is het al even erg voor de baasjes als voor de honden.
        Groetjes Vicky

Comment

knap gedaan ze mogen er zeker zijn.

groetjes peter.

Comment

Knap, vooral nummer 1 omdat het zo moeilijk is een witte hond en donkere kleding allebei mooi belicht te krijgen. En dan ook nog zo scherp

Ik hoop dat het soort profiteurs van foto 2 volgende jaar door de wedstrijdleiding geweerd zal worden. Hondjes die droog aan de finish arriveren moeten gediskwalificeerd worden. Voor je het weet verwachten die beestjes ook nog een keer dat ze het ganse traject gedragen worden
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Prachtige reeks!!! 2 en 3 zijn heel leuke opnames!

Comment

Mooie reeks
                Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Working...