Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
de patrouille staat er mooi op!
beetje zweem over de eerste foto, jammer!
de tweede, tja, een speciaaltje. Ik snap je bedoeling hoor, maar 't komt niet echt over.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Niet zozeer de sfeer van een vliegshow, maar meer een vakantie foto..
Het lijkt heel heet op die foto en dat vliegtuigje brengt voor mijn gevoel mensen naar hun vakantiebestemming...
3de foto is ook mooi, fijn van de vlauwe lucht op de achtergrond..
Foto's zoals de eerste heb ik ook, heel moeilijk...
Tegenlicht, veel vocht in de lucht en dan ook nog die gekleurde rook erbij..
Poe... valt niet mee, maar toch een verdienstelijke poging.
Nummer drie, daar staan de vliegtuigen het best op, goed scherp en goede verdeling.
Nr 1 is de lucht wat ruim bewerkt?
Nr 2 vind ik de lichte partij te wit waardoor het vliegtuigje bijna niet meer zichtbaar is, en daar gaat het toch om.
____________________________________________ Met vriendelijke groet. Nico H Mijn vliegtuig foto site
Comment