Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Beetje off-topic, maarreuh.. waar heb je deze mensen eigenlijk ergens gevonden?
Die waren o.a. te zien op de hoek van de Steendam, net achter Sint-Jacobs. Blijkbaar is het nogal een fotogenieke act, gezien bij de winnende foto's van de Stad Gent er nu al maar liefst 3 keer een foto bij zit van deze mensen.
Die waren o.a. te zien op de hoek van de Steendam, net achter Sint-Jacobs. Blijkbaar is het nogal een fotogenieke act, gezien bij de winnende foto's van de Stad Gent er nu al maar liefst 3 keer een foto bij zit van deze mensen.
't Is daarmee, ik was curieus geworden, want ik vond ze niet
Beauceron ik vind het een heel mooie foto en lief.
Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
seppuku.
Op de hoek van de steendam? Ik wist niet dat ze daar ook optreden... Ik heb ze gezien op het Spaanskasteelplein.
"Blijkbaar is het nogal een fotogenieke act, gezien bij de winnende foto's van de Stad Gent er nu al maar liefst 3 keer een foto bij zit van deze mensen. "
en drie keer op een verschillende manier
Trouwens seppuku proficiat met uw 2 winnende foto's.
Comment