Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari Vrienden goes Limburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ferrari Vrienden goes Limburg

    Als student fotograaf ben ik sinds een half jaar vaste fotograaf bij de Vlaamse Ferrari Vrienden.

    Hier enekele shots van hun laatste meeting...








    Meer foto's te vinden op www.mccoy24.com

    OPGELET: Je had meer dan 3 foto's gepost, en dit is niet toegestaan volgens de forumrichtlijnen!
    Beperk het aantal ingezonden foto’s tot maximaal drie foto's in één topic per dag (24h!).
    Tom
    Last edited by LJ Tom; 20 juni 2006, 07:58.

  • #2
    Re: Ferrari Vrienden goes Limburg

    Je 2de foto mag er best wezen, 3 is ook niet slecht. Nummer 1 had scherper gemogen (tenzij het aan mijn ogen ligt natuurlijk, maar moeilijk te zien, ze zijn nogal klein.)
    Een algemene opmerking: ze zijn tevens over de ganse lijn nèt iets te donker.
    In elk geval: 2 vind ik

    Comment


    • #3
      Re: Ferrari Vrienden goes Limburg

      Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
      Je 2de foto mag er best wezen, 3 is ook niet slecht. Nummer 1 had scherper gemogen (tenzij het aan mijn ogen ligt natuurlijk, maar moeilijk te zien, ze zijn nogal klein.)
      Een algemene opmerking: ze zijn tevens over de ganse lijn nèt iets te donker.
      In elk geval: 2 vind ik

      Even over dat 'te donker'
      Het is mij opgevallen dat mijn foto's inderdaad bij andere veel donkere overkomen. Ik denk als ik wat printjes zou laten zien dat je toch zou zeggen oh dat valt reuze mee.

      De zwarte 360 Modena is op brandpunt 200mm geschoten en het kan zijn dat de sluitertijd te lang was en daar de onscherpte vandaan komt.
      Bij de zilvere 456 heb ik bewust de denneappel daar geplant en de auto onscherp te maken. De clubleden weten toch dat het een Ferrari is 456 is en iedereen kan zien dat dit een auto is (of je nu kennis van auto's hebt of niet)

      Bedankt voor het commentaar

      Comment

      Working...
      X