Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik snap nog altijd nie hoe je er altijd in slaagt om je camera binnen te krijgen !
G
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Met welk toestel is da getrokken,en hoe was de veiligheid.
toch nie getrokken met de TZ1 zeker.
Groetjes,
Robert
Jawel, die komen uit mijn TZeendje 'k ging mijn dslr toch niet kunnen binnensmokkelen. De eerste = ISO 80, de andere zijn op ISO 200.
Geen bewerking, buiten verkleinen en verscherpen, ben zelfs niet aan de levels geweest, 't moest rap deze morgen, en 'k was nog moe.
Knappe overzichtsfoto's!!
Zeer de foto's s avonds met het licht
En dan te weten dat ondertussen de 2e ploeg in Parijs het 2e podium aan het bouwen is voor zijn volgende optreden daar.
Qua grote zullen die podia wel overeen komen, als was dat van U veel ingewikkelder.
Jawadde ,ik heb juist de TZ1 aangeschaft,want ik was op zoek naar een compakt toestel die toch kwalitatief goed is en gemakkelijk mee te nemen indien ze moeilijk doen.
Ja ben ik mee eens ! het is niet zo moeilijk meer om met pakweg een ixus zo groot als een bankkaart binnen te geraken en lange afstands (overzichts) shots te maken hé
Comment