Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een jaarlijkse ontmoeting van liefhebbers van oorlogsvoertuigen, militaire kledij WWII, .... In plaats van de klassieke shots bij zulke gelegenheden, enkele details....
en een veteraanBD-er
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Op zo'n events heb je vaak wel altijd ergens storende elementen in beeld op een of andere manier. Maar hier kan ik er niets van bespeuren, door de closeups welliswaar, maar toch blijven je foto's interessant!
Wat mij betreft dus voor de eerste 2 foto's. De derde foto vind ik ook zeer geslaagd, al vind ik het jammer van de uitgebrande partij. Verder een zaaaalige prent gewoon. Zeer sfeervol
@ allen: bedankt voor de reply
@ Yowan-Kenobi: de uitgebrande partij. Inderdaad. Daar heb je een punt. Heb er heel lang over getwijfeld. Maar waren van die blinkende platen op de grond om droge voeten te houden. Nadeel is dat het verschil donkere/lichte partijen niet overbrugbaar was. Voor 2 foto's met verschillende lichtmeting had ik geen tijd omdat de "Belgium Analoger" niet wilde poseren (dus een snapshotteke van gemaakt, waarbij ik nog eens gewacht heb tot hij zich wat omdraaide om niet dadelijk herkend te worden) en het liep daar tussendoor zwart van het gewone volk.
Was al een half mirakel om detailfoto's te maken zonder dat iemand tegen je aanliep of toch maar voor je lens door.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment