Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn eerste wankele schreden op het terrein van concertfotografie. En...ik moet zeggen dat valt niet mee! Foto's zijn gecropt om ongewenste zaken buiten beeld te houden. Gewoon de P-stand, geen flits en Iso 400.
Van welk podium zijn deze genomen? En waar ben je nog meer geweest? Ben je ook ben de mukkes geweest?
Ben er namelijk ook geweest. Jullie alleen moeten nog even wachten op mijn foto's van het straatfestival. Kom er nog even niet aan toe om ze te posten.
Grt,
Dirk Ane
Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3
Van welk podium zijn deze genomen? En waar ben je nog meer geweest? Ben je ook ben de mukkes geweest?
Ben er namelijk ook geweest. Jullie alleen moeten nog even wachten op mijn foto's van het straatfestival. Kom er nog even niet aan toe om ze te posten.
Grt,
Dirk Ane
Alleen bij het podium op het Zaailand, daar zijn deze genomen. Heel even bij Mukkes geweest. Heb daar een paar foto's gemaakt, maar die zijn niet bijzonder.
Comment