Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hee ik vind het wel allemaal hele mooie foto's alleen mis ik het zomerse een beetje van! tis allemaal een beetje grauwig en donker! of vergis ik me hierbij! Gr djai
http://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
een beetje wél en een beetje niét, djaitje.
't was wel zomers (temperaturen) maar de zon scheen ook niet constant, vandaar de eerder 'bewolkte' indruk op de eerste.
de andere waren onder tentzeil, maar de zon scheen wél bij de tweede, bij de derde dan weer niet.
vandaar allicht je 'grauwige en donkere' indruk.
mm
Eerste foto beste compo.
Tweede foto beste sfeer.
Klein detail mss, kloon even die opschriften op die vuilbak weg want ze durven wel eens de aandacht te trekken.
Begrijp me niet verkeerd hoor, 't zijn prachtige fotos.
Klein detail mss, kloon even die opschriften op die vuilbak weg want ze durven wel eens de aandacht te trekken.
popol, bedankt, maar ik shop niet aan m'n photo's.
(eigenlijk moet ik zeggen niet méér).
enkel raw-omzetting en eventueel wat croppen.
en hoe beter ik m'n gerief ken, hoe minder ik ook ga tweeken bij de raw-conversie.
mm
Comment