Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

    Met 2 bussen fans naar Parijs geweest gisteren om springsteen te gaan zien. Zoals verwacht was het één groot feest.

    Foto's gemaakt met mijn compactcamera, de lumix TZ1 van panasonic.
    Verwacht dus geen dslr kwaliteit, maar ik heb nu toch enkele souvenirs
    Ik wou geen risico nemen om de grote camera mee te nemen...
    Foto's gemaakt vanuit de pit







    Mvg,
    Johan
    Last edited by yowan-kenobi; 16 mei 2006, 06:32.

  • #2
    Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

    Prachtige beelden Johan! nr 1 en 2 kunnen mij absoluut bekoren. Prima qua kwaliteit en zij geven ook het beste de sfeer weer

    En wat een feest was dat concert (ik was er dus ook): de tofste fanfare die ik ooit gezien heb


    Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • #3
      Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

      Prachtig gewoon heel knap vastgelegd
      Nikon materiaal

      Comment


      • #4
        Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

        Prachtige foto's!

        Bruce is gewoon the max... Zijn laatste cd is weer een hele goede.

        Ik zag The Boss in het Koning Boudewijnstation aan het werk en hoop er dit najaar ook bij te zijn als hij naar België komt. Ik hoop alleen maar dat dit niet tijdens mijn verlof valt, want dan zit ik in de States

        Het toestel van Panasonic is precies wel goed voor een compact???


        Mvg,
        *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

        Comment


        • #5
          Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

          Goed gedaan

          Ik wist niet dat Micha Mara ook meezong met The Boss Op de 3 lijkt die persoon er wel heel erg op.
          Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

          Comment


          • #6
            Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

            Johan,

            jij moet vlakbij mij gestaan hebben in de pit,
            zeker wanneer ik die 2e foto zie.

            prachtige foto's trouwens!!!

            heb je er nog meer?

            jojo
            www.jopla.be

            Comment


            • #7
              Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

              wish i was there ...
              knappe platen trouwens ..
              cd komt bijna niet uit de player ...
              embee ::: nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

                Oorspronkelijk geplaatst door Peter M
                Ik wist niet dat Micha Mara ook meezong met The Boss Op de 3 lijkt die persoon er wel heel erg op.
                Die persoon is Patty, de vrouw van Bruce. Die zal het niet leuk vinden om vergeleken te worden met micha mara (maar geen nood, ik ken er nog die hetzelfde dachten ).

                Thx voor de comments!

                @jojo, er zaten redelijk wat nederlandstaligen in de pit, dus moeilijk te identificiëren. Zat je op de Tim&T bus? Dan hebben we mogelijk een woordje gewisseld En ja, ik heb nog foto's Ik post er vanavond of morgen nog enkele! (Kheb zelfs "Open All Night" volledig gefilmd, > 7 minuten, file van 510MB in mov-formaat, 16:9, 30fps, moet het zien te comprimeren ) Mijn geheugenkaartje plots half-vol

                Edit: de 2 eerste foto's staan nu ook op de BeTrue website (www.betrue.nl)
                Last edited by yowan-kenobi; 12 mei 2006, 07:50.

                Comment


                • #9
                  Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

                  johan,

                  als je wil, kan ik dat filmpje op dvd zwieren met een schoon menuutje erbij.
                  Ik heb dit in het verleden reeds enkele malen gedaan,
                  ziehier een voorbeeldje:
                  http://www.brucedvds.net/DVDIndex/de...=402&hits=true
                  (ik ben nog bezig met enkele concerten op dvd aan't zetten voor de moment,
                  je kan je niet voorstellen wat er allemaal gefilmd wordt, en dat is niet alleen van de laatste jaren!)

                  Ik heb er spijt van dat ik mijn Eos 350d niet meehad,
                  zo'n lakse security.
                  De verhalen van Londen en Manchester hadden mij teveel schrik aangejaagd.
                  Misschien dat ik het wel nog zal proberen in Amsterdam of frankfurt...

                  jojo
                  www.jopla.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

                    Oorspronkelijk geplaatst door jojoplato
                    Misschien dat ik het wel nog zal proberen in Amsterdam of frankfurt...
                    Toen ik vorig jaar naar frankfurt geweest ben, heb ik mijn rugzak volledig moeten leegmaken bij de 2de controle. Gelukkig had ik toen geen camera bij Eergisteren in Parijs ging het er wel anders aan toe. Toen had ik mogelijk zelfs binnen geraakt met mijn 10D. Mja, ik wou geen risico nemen;
                    Ik mocht zelfs flesje mét dop mee naar binnen nemen, wat normaal zelfs in't aantwaarps sportpaleis een probleem is. Een vlugge blik in een volle rugzak en't was "ok, vous pouvez passer."

                    Wat betreft je dvd, lijkt me een goed idee. PM me je adres, en ik bezorg dan na mijn verlof het filmpje op cdrom.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bruce Springsteen - Live in Paris (Bercy) - The Seeger Sessions

                      Ik ben zelf naar Parijs gereden,
                      omdat ik dan zeker vroeg genoeg zou zijn om in de pit te geraken...

                      Vorig jaar was ik wel mee met Tim&T omdat het toen zitplaatsen waren, en tijd van aankomst was dus niet belangrijk!

                      In frankfurt was het vorig jaar inderdaad moeilijk om een fototoestel binnenkrijgen, maar het is me toen wel gelukt...
                      Ik had toen wel rotslechte plaatsen en heb geen foto's getrokken.

                      Waarschijnlijk zal ik volgende week een compactje van iemand lenen en dat meesmokkelen naar binnen, want mijn eos mee naar binnen krijgen zal wel een stuk moeilijker zijn vrees ik...
                      www.jopla.be

                      Comment

                      Working...
                      X