Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
yep .. die duoshot vind ik ook de sterktste van de reeks .. mocht een ietsiepietsie scherper op het gezicht .. maar als ik de exif bekijk .. knap werk!
enkel het laatste nummer nog kunnen meepikken.
was inderdaad imposant.
alhoewel ash grunwald voor mij de topper van dit jaar was!
'k was te zeer onder de indruk om foto's te nemen.
heb jij er daar toevallig van?
enkel het laatste nummer nog kunnen meepikken.
was inderdaad imposant.
alhoewel ash grunwald voor mij de topper van dit jaar was!
'k was te zeer onder de indruk om foto's te nemen.
heb jij er daar toevallig van?
mm
Eveneens aangename kennismaking! We komen mekaar ongetwijfeld nog wel tegen
Kheb ook een paar nummers van Ash Grunwald mogen aanschouwen. Hoewel ik niet twijfel aan zijn muzikale 'lef' en vaardigheden, kon het mij minder boeien wegens iets te zwaar en te weinig variëteit. Kheb er enkele shots van, niet veel, veelal closeups. Ik post ze wel eens de komende dagen!
Kheb ook een paar nummers van Ash Grunwald mogen aanschouwen. Hoewel ik niet twijfel aan zijn muzikale 'lef' en vaardigheden, kon het mij minder boeien wegens iets te zwaar en te weinig variëteit.
zo zie je maar dat ook muzikale smaken kunnen verschillen hé.
en idd. tot één van de volgende festivallekes.
mm
Comment