Corazon, ben je soms een "vossenfluisteraar" ???
Meestal gaan die beestjes al op de loop bij de minste onraad en jij kan daar zomaar een héle knappe plaat van schieten en dan nog op korte afstand....
Prachtig werk man
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Wauw
Het lijkt mij een fantastische ervaring. Ik wou dat ik dit kon. Fantastisch dat de vos je zo dichtbij laat komen.
De foto's van de Red Fox Gallery zijn ook prachtig.
IK kan alleen maar herhalen wat al zovelen gezegd hebben: prachtige foto en iedereen jaloers dat hij ze zelf niet heeft gemaakt, ik ook. Spijtig dat je de EXIF-gegevens niet aan je foto's laat hangen.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Corazon, ben je soms een "vossenfluisteraar" ???
Meestal gaan die beestjes al op de loop bij de minste onraad en jij kan daar zomaar een héle knappe plaat van schieten en dan nog op korte afstand....
Prachtig werk man
Die idee bevalt me Heb veel geluk met deze vos gehad ! Ik moet nog de foto's terugvinden die mijn vrouw van mij en de voos gemaakt heeft, en dan toon ik deze.
Oorspronkelijk geplaatst door tmh
IK kan alleen maar herhalen wat al zovelen gezegd hebben: prachtige foto en iedereen jaloers dat hij ze zelf niet heeft gemaakt, ik ook. Spijtig dat je de EXIF-gegevens niet aan je foto's laat hangen.
Er kunnen geen EXIF-gegevens aan deze foto's zijn omdat het een gedigitaliseerde dia is. Voor de gegevens : EOS 3 + 28-70/2,8 L + Elite 100 ISO, F2,8 à F4 en +/- 1/8s, scan op Nikon coolscan 4000.
Groeten
Martin