Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zag twee beren (zonder broodjes)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zag twee beren (zonder broodjes)

Re: zag twee beren (zonder broodjes)

Mja, kan mij nie echt bekoren Sorry
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

nou nee niet zo deze opname, straalt niet veel van uit, misschien de compo niet zo leuk als de titel zou vermoeden??.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Onderwerp is natuurlijk wel origineel, maar aan de compo valt te sleutelen.
        Ook heb ik de indruk dat je op hun achterste hebt scherpgesteld? Anders groter diafragmagetal eens proberen? Dan heb je een groter scherptegebied.

Comment

Hey, technisch kan er idd wel wat verbeterd worden aan deze foto, maar ik kan mij best voorstellen dat je bij zo'n ongeloofelijke ontmoeting even vergeet je ISO te verhogen ofzo (hoe jammer ook, sluitertijd van 1/160 ste op 300 mm is mss juist wat weinig)
          Of mss is ze niet zo héél goed verkleind, want ze is ook maar 70kb.

Waar heb je deze gezien, is dat in Europa? Het is al lang mijn wens ook eens op zoek te gaan naar het echte wildlife in Polen/Slowakijke, die streek, alleen nog de gelegenheid vinden...

Samenvattend: ik wou dat dit mijn foto was
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Wat jammer dat deze foto niet van de voorkant is genomen en iets scherper. Waar is dit ?? In EU?

Mamma en baby beer Leuk hoor

Groet
            MadMax
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Tja het is technisch niet de beste foto dat weet ik maar het moment was wel erg aangenaam. In de reeks zitten nog wel wat beter foto's. Speciaal voor deze trip wat nieuw glas werk gekocht en dat was wel even wennen. Inderdaad ISO de eerste halve dag vergeten Maar ja in het begin is het altijd moeilijk he. (dat is overigens steeds mijn vergetelheidje (de ISO)). Later werd het beter. De meeste zijn wel met statief getrokken.

De foto's zijn genomen in de Knight Inlet. Canada BC. Eerst naar Vancouver dan 1,5 uur met de veerboot. dan 150km naar het noorden. De volgende ochtend met een watervliegtuigje naar The Knight Inlet Lodge. Gebouwd op het water en geen mogelijkheid hier met de auto te komen.3 dagen 2 nachten geweest. 4 excursies per dag. Veel beren gezien. Meeste vanaf een uitkijkpost. Dus even iets meer van voren nemen is er niet bij. Er was een groep van 20 beren op de rivier ivm de zalmentrek. Erg indrukwekkende ervaring . 1 heel klein minpuntje was dat er een zalmen pad was aangelegd om de zalmentrek te controleren. Daar zaten de meeste beren en dat deed iets onnatuurlijk aan. Maar ik ga mss wel weer een keer. Ook fantastisch gekayaked en met een klein bootje de rivier op geweest. (ook beren gezien)

Ook nog gezien honderden Bald Eagles, Zeehonden en prachtige natuur.

http://www.grizzlytours.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fietsende fotograaf
                Tja het is technisch niet de beste foto dat weet ik maar het moment was wel erg aangenaam. In de reeks zitten nog wel wat beter foto's. Speciaal voor deze trip wat nieuw glas werk gekocht en dat was wel even wennen. Inderdaad ISO de eerste halve dag vergeten Maar ja in het begin is het altijd moeilijk he. (dat is overigens steeds mijn vergetelheidje (de ISO)). Later werd het beter. De meeste zijn wel met statief getrokken.

De foto's zijn genomen in de Knight Inlet. Canada BC. Eerst naar Vancouver dan 1,5 uur met de veerboot. dan 150km naar het noorden. De volgende ochtend met een watervliegtuigje naar The Knight Inlet Lodge. Gebouwd op het water en geen mogelijkheid hier met de auto te komen.3 dagen 2 nachten geweest. 4 excursies per dag. Veel beren gezien. Meeste vanaf een uitkijkpost. Dus even iets meer van voren nemen is er niet bij. Er was een groep van 20 beren op de rivier ivm de zalmentrek. Erg indrukwekkende ervaring . 1 heel klein minpuntje was dat er een zalmen pad was aangelegd om de zalmentrek te controleren. Daar zaten de meeste beren en dat deed iets onnatuurlijk aan. Maar ik ga mss wel weer een keer. Ook fantastisch gekayaked en met een klein bootje de rivier op geweest. (ook beren gezien)

Ook nog gezien honderden Bald Eagles, Zeehonden en prachtige natuur.

http://www.grizzlytours.com/
                Potver... na deze uitleg ben ik wel HEEL jaloers. Jeetje. Wat een ervaring. Dat wil ik ook
                Toch gaaf dat je de beren in het wild hebt geschoten
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

ik hoop dat je nog van die betere foto's uit de reeks gaat posten want zo'n unieke foto's van beren in 't wild zie je hier toch niet vaak hoor
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fietsende fotograaf
                    Tja het is technisch ... en prachtige natuur.
                    wat een verhaal... moet echt een belevenis geweest zijn
                    Ben benieuwd naar die betere foto's

Comment

Working...
                    X