Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Iedereen bedankt voor deze reacties!
Ik was wat de moed aan het verliezen met die vogelfotografie. Werken met de tele is toch wel iets helemaal anders dan mijn geliefde macro's.
Maar dank zij de tips en reacties hier op BD begint het toch in mijn vingers te zitten.
En een héél speciale dank voor jo99841 die er nooit mee inzit om op mijn vragen te antwoorden
Oorspronkelijk geplaatst door antoine
Is dat met de Sigma 400 mm gefotografeerd, heel scherp en hier geen ruis te zien.
Inderdaad, met die lens
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
Het begint te renderen
't Werd tijd
Oorspronkelijk geplaatst door scall
Hoeveel uren zit je daarvoor in dat hokje ?
Niet zo lang hoor. Voor de middag een half uurtje en na de middag een uur. Die troep spreeuwen woont al langer in de tuin. Maar het was de eerste keer dat ze langere tijd rond mijn 'opstelling' verbleven.
Oorspronkelijk geplaatst door aquarius
Werd de achtergrond achteraf nog bijgewerkt?
Neen. Zoals bij al mijn foto's worden levels en contrast goedgezet en waar nodig wat USM toegepast.
Bij de eerste foto werd ook niks gecropt. De foto is hoe ik ze gemaakt heb. En daar ben ik eigenlijk wel fier op
Bij de tweede foto werd enkel onderaan iets van de boomstam weggecropt.
Schitterende platen , ik geloof dat er niemand op BD is die zo fanatiek met een nieuwe lens aan de slag is gegaan.
Maar het resultaat mag er dan ook zijn.
Comment