Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben maar een amateurke en veel interessants kan ik hier waarschijnlijk niet vertellen. Mijn eerste idee was , de eerste, die vind ik het mooist. Heeft waarschijnlijk met de compositie te maken.
Maar, bij nader toezien vind ik de tweede opname net iets beter. Onderaan het rood oranje gedeelte lijkt de eerste mischien een tikkeltje teveel verscherpt. Hier op mijn scherm ziet de tweede er iets softer uit maar persoonlijk vind ik die dus beter ....
Beide zeer mooie foto's
Mijn voorkeur gaat naar nr 2, een echte
Nummer 1 is een zeer goede om een kaartje van te maken, rechts heb je een beetje plaats voor een tekst
Zou ook mijn commentaar kunnen zijn, fijne plaatjes Jan.
Last edited by jan.brouwers; 24 december 2005, 15:40.
Mooi . Eerste misschien ietsje teveel dode ruimte aan de rechterkant?
Is ook mijn gedacht,
en ik zie graag dat het een vogeltje is, dus staart, vleugels, etc..zichtbaar,geeft een meerwaarde aan de foto. Qua scherpte en kleur, niks op aan te merken, goed
Tweede is af, mooi scherp, goede kleuren en een mooie pose.
Comment