Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tja, een hert zonder poten is niet je dat hé. 'k Heb verschillende crops geprobeerd, maar geen enkele die me echt aanstaat. Zonde.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
vind dit niet zo'n goeie, de herten op de achtergrond storen mij wat en het hert waar het om gaat staat er niet helemaal op. beter wat naar achter gaan staan of de foto "op zijn langs" genomen. compo is dus niet ok
Ik vind het nog wel meevallen hoor, alleen moet je volgende keer een keus maken of de kop of de groep, beide is niet te doen.
Wanneer je de kop had genomen was er ook wat meer blurr in de achtergrond ontstaan.
Maar in dit soort situaties moet je snel beslissen, en dat is niet altijd zo eenvoudig, wel een prachtig beest trouwens.
Ik vind het nog wel meevallen hoor, alleen moet je volgende keer een keus maken of de kop of de groep, beide is niet te doen.
Wanneer je de kop had genomen was er ook wat meer blurr in de achtergrond ontstaan.
Maar in dit soort situaties moet je snel beslissen, en dat is niet altijd zo eenvoudig, wel een prachtig beest trouwens.
Ik denk niet dat hier snel beslist moeten worden om te kadreren
(damhert, duidelijk tam, kijkt hoogstens geïnteresseerd en ziet er absoluut niet vluchtschuw uit)
Inderdaad dat heb je goed gezien Elsan, proficiat. Dat is inderdaad geen echt wild dier, alhoewel ze toch redelijk schuw zijn normaal gezien, maar achter mij stond er iemand met het eten , daarmee dat ze toch wat in de buurt bleven. De tijdsdruk bestond er eerder in dat die mens nogal ongeduldig was om dat eten te verdelen maar goed, de bedoeling is van de tips in gedachte te houden de volgende keer.
't Zal wel weer aan mij liggen maar zo slecht vind ik deze opname nu ook niet hoor. Hertje staat er mooi scherp op. Als er dan eentje is dat een beetje mijn aandacht laat afleiden is het die linkse, het donkere exemplaar en die kan er misschien zelfs gewoon afgeknipt worden. Wat mij betreft, geen top-foto maar wel eentje dat hier mag geshowd worden.
Comment