Op het moment dat ik afdrukte wist ik het al...maar zou geen tweede kans krijgen dus maar in landschapsmode....die voor deze vogel onontbeerlijke staart zou ik missen
Na de sluiterklik was de vogel inderdaad gaan vliegen....toch ben ik best tevreden over de test van mijn 70-200 Sigma lens. Ze heeft de vuurproef goed doorstaan...
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
je ziet hé ook een prima lenske en al een groot deel van de foto ook
kleine tip als ik mag: beter kleiner F waarde en grotere snelheid indien je de keus moet maken, niet vergeten je hebt nu F 2,8 hé
Op het moment dat ik afdrukte wist ik het al...maar zou geen tweede kans krijgen dus maar in landschapsmode....die voor deze vogel onontbeerlijke staart zou ik missen
Na de sluiterklik was de vogel inderdaad gaan vliegen....toch ben ik best tevreden over de test van mijn 70-200 Sigma lens. Ze heeft de vuurproef goed doorstaan...
Allee gij , ge moet die modellekes ook betalen zenne, en het liefst in natura
Mooi shot met dat speciaal licht. En idd jammer van de staart, onontbeerlijk bij deze vogel .
Comment