Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merel ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Merel ?

Mijn eerste post na enkele testen op het testforum.
    Last edited by Rosse; 18 november 2005, 06:31.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Re: Merel ?

Sorry, geen foto te zien
    mvg,
    Ludo V.

Comment

@Rosse D70: ik heb je post wat aangepast.
      Achter de foto had je nog [/img] moeten toevoegen om de foto zichtbaar te maken.

Comment

Knap ,maar wel erg dichtbij had hem liever wat verderaf gezien.heb je de foto al gecropt of komt hij zo uit je camera ?

Voor je eerste post
        Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut
          @Rosse D70: ik heb je post wat aangepast.
          Achter de foto had je nog [/img] moeten toevoegen om de foto zichtbaar te maken.
          Lut, bedankt voor de aanpassing.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Twee raadgevingen voor dergelijke close ups :
            - zet je witbalans niet op automatisch maar stel ze in volgens de noodwendigheden. Door op automatisch te staan heb je nu overbelichting.
            Denk eraan : een te donkere foto kan je perfect bijwerken, een overbelichte veel moeilijker.
            - verlaag je F-waarde : het maakt je foto scherper en de achtergrond rustiger. Je hebt hier F9 gebruikt terwijl F5 perfect haalbaar was en een beter resultaat had gegeven. Desnoods beetje onderbelichten.
            fotosite

Comment

mooi, maar neem de volgende keer een mannetje die zijn veel mooier.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
              X