Re: Ons instinct zegt "Blijven vliegen!"
Volgens mij zit gij van s'morgens tot s'avonds in de polders.
Moogt gij nog wel binnen bij u thuis?
Serieus nu;
Prachtige plaatjes met die typische "pendragon" kleuren. Dat begint toch stilaan uw handelsmerk te worden?
Ik vindt de tweede foto het mooiste omwille van de zeer zachte onderkant van het beeld en ook omdat de ganzen hier eenvormig(vleugelslagen zijn bijna identiek) zweven.
In de eerste foto is die eerste gans een beetje uit de maat
Re: Ons instinct zegt "Blijven vliegen!"
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
Volgens mij zit gij van s'morgens tot s'avonds in de polders.
Moogt gij nog wel binnen bij u thuis?
Was dat maar waar Neen hoor, gisteren zo'n anderhalf uur en vandaag, heel gericht, een uurtje voor zonsondergang. 't Is dan ook vlakbij mijn huis.
En of ik nog binnenmag? Mijn achterban loopt tegenwoordig direct mee naar de PC om de resultaten te bekijken. Dus voor mijn foto's op BD komen zijn ze reeds voorbij de interne (volledig vrouwelijke) keuring gepasseerd
Oorspronkelijk geplaatst door jo99841
Prachtige plaatjes met die typische "pendragon" kleuren. Dat begint toch stilaan uw handelsmerk te worden?
Ik heb al eerder gezegd dat ik van die gesatureerde kleuren houd.
Ik zoek ze dan ook bewust op. In deze foto's zijn, naar mijn gewoonte, enkel contrast en levels goed gezet. IMHO zijn deze kleuren dan ook natuurlijk.
Ik had ook nog deze opname. Maar geef toe, die kan toch niet op tegen het warme geel en oranje van de eerste 2?
En ik vind foto 2 ook de mooiste. Je krijgt zo wat de indruk dat hij hoog in de lucht gemaakt werd. Maar 't was van uit de vogelkijkhut
Comment