Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Maar bij de tweede is er inderdaad wel wat veel gras, en lucht. Je onderwerp gaat teveel op in de omgeving... Beetje croppen, maar vrees dat je de lucht gaat verliezen, of een vierkante cop maken...
Groeten JO
Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II
Ben het wel eens met de rest, dat er veel gras op de foto staat, maar toch ben ik weg van de 2e foto. De hond ligt er zo speels in en piept er bovenuit. Vind het gras trouwens echt uitnodigen om er zelf in te gana liggen, zo mals mooie groen!
Tweede was inderdaad meer de bedoeling als landschapsfoto (dan als foto van hond, zo heb ik er al veel), had er zo eerst een paar getrokken maar vond het nogal leeg, daarom dat ik hond erbij heb geroepen
Comment