Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Meeuw

Ik ben pas begonnen met digitale fotografie.

Graag jullie reactie op de volgende foto

Deze foto is genomen met een Canon 350D + Canon EF 75-300mm 4/5,6 II

Re: Meeuw

'k ben wel te vinden, voor het bewegings effect van de vleugels, terwijl de kop er scherp opstaat
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Vind ik ook wel een goede opname...
      Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Een hele mooie, maar naar mijn smaak nog iets teveel bewegingsonscherpte in de vleugels. Ik zou een nog kortere sluitertijd genomen hebben. Maar wie ben ik: al meer dan honderd foto's van die beesten genomen en zo'n goeie als de deze zit er niet tussen... Mijn lens schiet hiervoor echt wel wat tekort (of ben ik het dan toch ?), tenzij je veel geluk hebt. Gisteren een 70-300 mm besteld. Ga ze volgende week afhalen.
        Beauty need only be a whisper
        Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

vind het een mooie opname, misschien een stukkie van het water aan de onderkant er af, komt er nog meer snelheid in.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

vind hem prima, de bewegingsonscherpte van de vleugels stoort mij helemaal niet, integendeel

Comment

Leuke foto, zou misschien inderdaad een klein stukje water onderaan wegcroppen, maar voor de rest niks op aan te merken
              D7000 en wat glas

Comment

Een hele mooie.

Comment

Working...
                X