Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
'k was misschien iets te laat, om dit deftig te fotograferen (stond op een boot, gebouwen aan de andere kant te fotograferen)... en 't ging verdomd rap, om dit nog deftig te cadreren..... Maar in de hoop dat het nog wat overkomt (irl was het indrukwekkend, zo'n 12't tal ganzen, die opstegen in het midden van de donau)
PS - dit zijn zwanen (voor zover ik weet, heeft de KLM geen ganzen in dienst... )
'k heb geen ervaring met klm, 'k weet dus niet echt wat voor personeel ze daar in dienst hebben ... 'k zat aan zwanen te denken, maar 'k schreef gans
@fabke,
Bij de eerste heb ik er het stukje 2e zwaan bewust laten opstaan, gewoon om de indruk te geven, dat de eerste opstijgende zwaan niet alleen was... 'k had even goed een crop kunnen maken.... maar daarvoor was de afstand tot de zwaan zelf mijn inziens iets te groot...
en op de 2 de foto, zou ik indeed misschien beter het stukje staart wegeshopt hebben, gekropt zou ik de andere gans misschien te dicht tegen de kader gezet hebben.....
Comment