Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Juveniele huismussen zijn dikwijls veel makkelijker te benaderen dan de volwassenen; voor deze had ik zelfs mijn 1.4 X TC niet nodig,
Canon 10D, 100-400mm at 400 mm; zacht avondlicht, geen flash
Heel mooi Herman, zo wil ik er ook schieten...
De gewone mus is ook één van m'n lievelingen (ik heb er nogal wat )...
Ik weet niet echt goed waarom, maar ik heb altijd veel sympathie gevoeld voor dat vogeltje. Misschien omdat het zo klein, zo dapper is. Misschien omdat het eigenlijk al een hele lange tijd onze metgezel is... of misschien omdat het ook een "stadspietje" is
Mooi hoor Herman, mooi !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heel mooi Herman, zo wil ik er ook schieten...
De gewone mus is ook één van m'n lievelingen (ik heb er nogal wat )...
Ik weet niet echt goed waarom, maar ik heb altijd veel sympathie gevoeld voor dat vogeltje. Misschien omdat het zo klein, zo dapper is. Misschien omdat het eigenlijk al een hele lange tijd onze metgezel is... of misschien omdat het ook een "stadspietje" is
Mooi hoor Herman, mooi !!!
Greetz, Kariboe
Volledig mee eens, en ze maken ook zo'n prettig lawaai
Ge moogt gerust zijn !!! Als zo'n bende jonge mussen neerstrijkt om weeral eens graan te komen 'pikken' (letterlijk én figuurlijk) van onze kippen, dan is het een gekwetter en gefladder van jewelste. Het lijkt wel een bende nozems...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Het is inderdaad een genot om naar die "stom" "stadsmussen" te kijken als ze aan het keuvelen zijn. Hier heb ik meer plezier aan dan van een mooi gekleurde kanariepiet die in een kooi zit te fluiten.
Comment