Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
knap, seer scherp!
Volgens mij is dit een onvolwassen zilvermeeuw, een zilverplieger heeft een zwarte buik en deze loopt door tot aan het gezicht (midden van zijn oog).
@appel: is dit met de prime 400/5.6 of de zoom 100-400/5.6?
knap, seer scherp!
@appel: is dit met de prime 400/5.6 of de zoom 100-400/5.6?
Dit is met de prime, ik heb lang getwijfeld om de zoom te kopen (IS functie etc...) doch de zoom die ik testte was op 400mm niet meer zo scherp als op 300mm. De prime daarentegen is haarscherp en focust ook veel sneller, echt een aanrader voor fotografie van 'flying objects'
Comment