Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ooievaars ballet (en meer)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ooievaars ballet (en meer)


    Ooievaar ballet


    'Do you know where you're going to?'


    Voor de muziek uit

  • #2
    Re: Ooievaars ballet (en meer)

    chansar ( vlaams voor gelukzak) al die ooievaars in de buurt en ik maar hopen maar ééntje te pakken te krijgen, heb hier enkele reigers in de omgeving maar die sm**** steken zich iedere keer weg als ik mijn gerief bij heb of komen mooi voor mijn neus spoken als ik het niet bijheb

    Comment


    • #3
      Re: Ooievaars ballet (en meer)

      Dank je Bij ooievaars is hier de grootste uitdaging ze er iedere keer weer zo origineel mogelijk op te krijgen, want inderdaad geen gebrek! Nadat ze bijna uitgestorven waren, vormen ze nu bijna een plaag!

      Reigers is inderdaad een stuk lastiger. Onlangs van de fiets gestapt, om door de brandnetels heen er eén in een riviertje vast te leggen, maar hij had me al snel in de smiezen, en hield het voor gezien. Daar sta je dan met je camera!
      Last edited by andrez; 11 september 2005, 19:20.

      Comment


      • #4
        Re: Ooievaars ballet (en meer)

        Oorspronkelijk geplaatst door andrez
        Dank je Bij ooievaars is hier de grootste uitdaging ze er iedere keer weer zo origineel mogelijk op te krijgen, want inderdaad geen gebrek! Nadat ze bijna uitgestorven waren, vormen ze nu bijna een plaag!

        Reigers is inderdaad een stuk lastiger. Onlangs van de fiets gestapt, om door de brandnetels heen er eén in een riviertje vast te leggen, maar hij had me al snel in de smiezen, en hield het voor gezien. Daar sta je dan met je camera!
        wat wil je hé, met schiphorst in de buurt ik moet daar ook maar eens naartoe gaan om wat te schieten. Alleen laatste keer dat ik er was hadden ze hun ATV dagen opgenomen en naar Afrika gevlogen leuke foto's!
        | Canon eos70D | Canon 10-18mm IS STM | Canon 70-200mm 4.0 L | Canon 50mm 1.8 mk2 |

        Comment


        • #5
          Re: Ooievaars ballet (en meer)

          Nee, dit was wel wat verder buiten Meppel, hoewel er in de stad ook een aantal broeden. In eén geval is er een nest gebouwd in een woonwijk, maar zijn de ooievaars praktisch er naast op een schoorsteen gaan nestelen Ken je de ooievaarskolonie bij De Wijk? Of bedoelde je die? Daar is de uitzetting meen ik begonnen en kun je ze doorgaans volop zien.

          Comment


          • #6
            Re: Ooievaars ballet (en meer)

            Oorspronkelijk geplaatst door andrez
            Nee, dit was wel wat verder buiten Meppel, hoewel er in de stad ook een aantal broeden. In eén geval is er een nest gebouwd in een woonwijk, maar zijn de ooievaars praktisch er naast op een schoorsteen gaan nestelen Ken je de ooievaarskolonie bij De Wijk? Of bedoelde je die? Daar is de uitzetting meen ik begonnen en kun je ze doorgaans volop zien.
            dat is inderdaad hetgeen ik bedoelde
            | Canon eos70D | Canon 10-18mm IS STM | Canon 70-200mm 4.0 L | Canon 50mm 1.8 mk2 |

            Comment

            Working...
            X