Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
als springsport foto's zeker goed enkel zou het cameastandpunt misschien beter kunnen gekozen zijn ? alhoewel dit natuurlijk niet steeds gemakkelijk is
als springsport foto's zeker goed enkel zou het cameastandpunt misschien beter kunnen gekozen zijn ? alhoewel dit natuurlijk niet steeds gemakkelijk is
als toeschouwer heb je alleen de keuze om buiten het parcour ergens je te op te stellen. Ideaal zou echter geweest zijn moest je vlak bij een hindernis kunnen staan
Bouk ik vind de 2e foto net wel in actie want je ziet het paard letterlijk afstoten en het zand omhoog spatten. De eerste is inderdaad minder maar ik heb altijd getracht het paard en de ruiter op zijn hoogste punt af te drukken.
Beide mooie foto's... de 1e vanwege het detail .. en de beter kleuren... De 2e heeft misschien wel meer actie maar komt hier,, misschien ook door de lichtere achtergrond, niet als beste over.
volgend weekend staat er terug een jumping op de agenda ik ga mijn uiterste best doen om zowel achtergrond als compo te verbeteren....ik hoop alleen maar 1 ding, het weer zou een beetje moeten meezitten zodat ik van de witte lucht afgeraak op de achtergrond
Comment