Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Race-Wolf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Race-Wolf

    Deze hond gaat zijn hele leven al mee naar het circuit.
    Ik heb geprobeerd dit in de compositie te krijgen.
    De onderzijde van de poten zijn weggecropped, daar ik de voorpoten niet op de foto kreeg.



    Veel kijkplezier!

    TIPS OVER DE COMPOSITIE ZIJN HARTELIJK WELKOM!
    Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

  • #2
    Re: Race-Wolf

    Ik weet het niet, gemengde gevoelens bij de foto....

    Mij zegt de compositie niet zo veel. Voor jouw zal dat anders zijn, vermits je de hond kent, en vermits, je hem automatisch associeerd met het "racemilieu"
    Ik persoonlijk, ken de hond niet, en leg met gevolg absoluut geen verband tussen autos en honden. Dus begrijp de boodschap van de foto niet...

    Verder is het wel jammer dat de hond er niet volledig opstaat, en vind de kleuren van de hond ook niet 100%, de wagen daarentegen wel correct.

    Pas op, zeg niet dat ik het beter zou kunnen, lijkt me fototechnisch een heel moeilijke foto. Je hebt 2 onderwerpen, met een heel andere belichting. Twee verschillende lichttoestanden, moeilijk te combineren in een opname.

    Misschien met ps, de hond wat meer satureren.

    Vriendelijke groeten
    Jo
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

    Comment


    • #3
      Re: Race-Wolf

      Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste

      Verder is het wel jammer dat de hond er niet volledig opstaat, en vind de kleuren van de hond ook niet 100%, de wagen daarentegen wel correct.

      Vriendelijke groeten
      Jo
      Bedankt voor de kritieken, ik kan mij voorstellen hoe en waarom u zo over de foto denkt.
      Enige waar ik het niet me eens ben zijn de kleuren van de hond. Want deze kleuren zijn juist levens-echt. Precies zoals de hond daar in de paddock stond. Hij was wel lastig omdat er een deel kunstlicht en een deel daglicht op de hond viel, want hij stond net in de opening van de paddock.

      Helaas was het beest zo goed als doof, en kon ik niet echt zijn aandacht trekken. Het voordeel was dat hij helemaal niet op mij reageerde en gewoon lekker beelf staan

      Misschien is hij zo nog iets beter?

      Last edited by yoy; 2 augustus 2005, 17:03.
      Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

      Comment

      Working...
      X