Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ijsvogel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ijsvogel

Zeker niet perfect, kan niet tippen aan wat ik hier gewoonlijk zie verschijnen maar ik plaats het toch

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

ik vind het in ieder geval een hele mooie, mooie warme donkere tinten qua geheel/sfeer.. knap

Rob,

Comment

Ik moet nog altijd mijn eerste tegenkomen! Aangenaam om hier mooi weergegeven te zien!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Staat er best goed op. Achtergrond beetje onrustig, ik zou proberen contrast daar wat te verminderen.

Comment

Ik vind deze best geslaagd en zou blij zijn moest ik 'm zo kunnen vastleggen!

Comment

Vind hem zeker best wel goed, zou achtergrond een beetje dimmen.komt nu te vel in beeld.

Comment

Mooie vangst Frans
              mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
                Vind hem zeker best wel goed, zou achtergrond een beetje dimmen.komt nu te vel in beeld.
                Dat zou de foto zeker ten goede komen! Met 'puntkleur' kan je tegenwoordig zulke dingen heel gemakkelijk aanpakken
                Amateur fotograaf,
                lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

Comment

Best heel goed gelukte foto. Net geen topper door de achtergrond en het harde licht.

Comment

Working...
                  X