Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genieten in de ochtendzon... #2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Genieten in de ochtendzon... #2

Nog ééntje hoor, om het af te leren...

Zalig beeld. Ik vind die hint naar bloemetjes rondom echt leuk.
    En dan dat ochtendlicht... love it.

Comment

mooie zachte plaat met mooi licht

Rob,

Comment

mooi licht, maar ik vind de achtergrond wat onrustig. Een meer egale achtergrond zou de poes beter in de verf zetten (mijn gedacht hé) Is dat ook Simba?
        grt
        Gerrit
        Last edited by de Gerre; 4 juli 2025, 21:49.

Comment

Je "model" staat er mooi geconcentreerd op en die trekt voldoende aandacht zodat de bg mij nauwelijks gaat storen !
          Off topic maar ik wou dit kwijt :
          Zelf heb ik geen katten maar soms (te dikwijls) komen en van de buren onder de struiken in mijn tuin zitten en als er dan dichtbij een vogeltje op het gazon durft te komen dan zijn die beestjes letterlijk een vogel voor de kat.
          Op 2 dagen tijd merkte ik dat 1 bepaalde kat, een echte zwarte mini-panter, 3 x een vogeltje pakte ... Ik voer de vogeltjes maar dat moet zich niet vertalen in eten (of speeltjes) voor de kat.
          Ik heb dat daar dan maar gebarricadeerd met een afsluitigsdraad van zo'n 45 cm hoog maar dat vindt mijn vrouw dan weer minder mooi maar als de planten er gedeeltelijk doorheen groeien gaat dat niet erg meer opvallen.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
            mooi licht, maar ik vind de achtergrond wat onrustig. Een meer egale achtergrond zou de poes beter in de verf zetten (mijn gedacht hé) Is dat ook Simba?
            grt
            Gerrit
            De achtergrond op deze foto is onze haagbeuk. Die staat nog niet zo 'vol', en met het warme oranje-achtige licht van de avondzon ziet dat er inderdaad ietwat onrustig uit. Ik vond het zelf niet zo storend eerlijk gezegd, maar snap wel dat het een puntje van discussie kan zijn!

Dit is niet Simba (we hebben twee poezen). Dit is Nala, onze kattin.

Comment

Working...
            X