Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Dat is best mogelijk, Johan. Ik twijfel ook tussen beide.
Het blijft een lastig karwei om het juiste etiket op een steltlopertje te plakken, vooral omdat ze in hun eerste levensdagen zo fel veranderen.
Mooi beeld en spiegeling van deze kleine wat het ook mag zijn.
En inderdaad heel mooie belichting ook. Knap. Klein detail, de spiegeling laat ziet dat de foto lichtjes scheef staat, niet storend.
Volgens mij een kievit. maar niet zeker ?????
Mooie foto Rik.
Johan
Nog een beetje opzoekwerk gedaan. Een Kievit is het zeker niet. Een juveniele Kievit heeft een witte vlek op het achterhoofd.
Het zal wel een Tureluurtje zijn . Maar hé , helemaal niet zeker.
In mijn archief vond ik dit kievitje terug.
Het is enkele jaren geleden op dezelfde locatie gemaakt en ik ben hier wel zeker van de determinatie want beide ouders hielden hun klein grut nauwlettend in de gaten.
Zie ook de witte vlek waarvan sprake en nog enkele andere verschillen.
Bedankt aan allen om mee op zoek te gaan, maar...het "tureluurtje" kan bijvoorbeeld ook een ruitertje zijn?
Comment