Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vermoed dat de vogel met geluid gelokt is. Dan doen ze nogal protserig om hun concurent te overtreffen.
Nene, daar begin ik zelf niet mee, ik ben daar persoonlijk op tegen, je brengt de vogels in de war zo en zeker in de broedperiode.
Hij heeft mij daar zien staan, ik stond er ongeveer 10m van, kan zijn door een kat dat hij gezien heeft, want ik moest rap zijn, hij was direct weg en ik heb hem niet meer gezien.
Mooi hoor. Inderdaad een ietwat onrustige achtergrond, ik vermoed ook nadien bewerkt (achtergrond extra geblurred)? Ik denk sporen te zien van de bewerking (vooral rechts bovenaan bij de tak).
Aangenamer kijken na doorklikken (imo wat te groot geplaatst hier).
Mooi hoor. Inderdaad een ietwat onrustige achtergrond, ik vermoed ook nadien bewerkt (achtergrond extra geblurred)? Ik denk sporen te zien van de bewerking (vooral rechts bovenaan bij de tak).
Aangenamer kijken na doorklikken (imo wat te groot geplaatst hier).
Dank je, niks aan bewerkt hoor, alleen de kleur,contrast, en de belichting, heb ik bij gewerkt, exif nikon 500mm f4, 5.6 1/1000sec iso 220, wat die drukke achtergrond betreft, hij was nog veel drukker door die storende rietstengel en deze heb is wel weg gefotoshopt.
mijn eerste indruk was ook dat het lijkt of hij erop geplakt is, ik heb dat nogal gehad met foto's, denk dat dit komt, omdat ik veel pruts in mijn maskers.
Grtrs S.
Comment