Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Prachtig. Daar zie je heel weinig foto's van. Is het van nature een nachtdier of overdag verjaagd, letterlijk dan?
Dankjewel! Het is van nature een nachtdier, al is het overdag wel eens te spotten in bush-gebied, maar niet op de vlaktes. Zo heb ik hem in Tsavo al tweemaal overdag gezien, maar verder enkel en alleen 's nachts. Dan is de kans vrij groot, maar de mogelijkheid moet dan natuurlijk bestaan om hem dan te spotten en te fotograferen.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
De locatie hé. Je ziet veel beelden voorbij komen van deze plaats. Wat niets afdoet van de mooie foto hé.
Dankjewel voor je antwoord, Johan. Maar ik begrijp niet goed het verschil met andere locaties, zoals b.v. een vogelfotografiehut hier in België of het fotograferen in de Masai Mara... zijn dat dan ook kapot gefotografeerde locaties voor jou? Ik blijf het spannend vinden welk dier er voor de lens gaat komen, en wat dat dier juist gaat doen, en hoe je het dan best in beeld kunt brengen... De nachtschuilhutten in het bijzonder vind ik hoe langer hoe leuker om te doen. In de wildernis daar kan letterlijk elk savannedier daar plots aan die plas verschijnen, vaak dieren die daar nog nooit geweest zijn. Dit is geen omheind reservaat. In Kenia en Tanzania zijn er daar heel weinig van, dieren zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willen. Dat maakt het voor mij dus gewoon keispannend Soit, sorry voor het lange antwoord, maar dit is mijn passie en dan komt er geen kort antwoord uit
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Dankjewel voor je antwoord, Johan. Maar ik begrijp niet goed het verschil met andere locaties, zoals b.v. een vogelfotografiehut hier in België of het fotograferen in de Masai Mara... zijn dat dan ook kapot gefotografeerde locaties voor jou?
Er is geen verschil. Je kan hier in Belgie of Nederland ook bijna zeggen welke tak voor welke hut staat. Ik vind het maar niets.
Ik laat mij ook wel eens verleiden maar dat is zelden. Ik doe het niet zo graag.
Er is geen verschil. Je kan hier in Belgie of Nederland ook bijna zeggen welke tak voor welke hut staat. Ik vind het maar niets.
Ik laat mij ook wel eens verleiden maar dat is zelden. Ik doe het niet zo graag.
Johan
Ieder zijn goesting, maar ik laat mij niet afhouden van iets omdat er al iemand (of velen) mij voor zijn geweest. Ik ga van mijzelf uit, niet van de anderen.
Wat ik niet doe is tussen een hoop fotografen gaan staan of betaalhutten huren. Niet principieel maar om praktische redenen.
Maar ik volg Ingrid volledig in deze.
Comment