Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meerkoet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Meerkoet

die zwarte vijverterroristen neem ik niet snel in beeld, zeker niet met fel zonlicht want licht/schaduw krijg ik dan haast niet onder controle

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Zijn blik heeft niet de uitstraling van een 'vrolijke Frans' . Je hebt het licht goed gekozen, alles perfect onder controle, mooi close shot

Rob,

Comment

mooi en interessant portret, zo frontaal met toch wat gedraaide kop en wat druppels om de natuurlijkheid van het beeld te benadrukken. Ook de waterspiegeling werkt wel mee.
      enige wat jammer is: het beeld is te groot om in één keer op mijn scherm te geraken en doorklikken heeft hier geen resultaat.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Hele mooie foto Frans maar ietsjes te weinig ruimte aan de bovenkant. Ik heb ook de indruk dat de foto iets te donker toont. Waarschijnlijk staat je scherm te helder.
        De foto is inderdaad iets te groot. Op mijn 32" scherm krijg ik hem er pas volledig op als ik de bovenbalk van mijn browser weg doe en uitzoom naar 90%.
        Kun je natuurlijk makkelijk oplossen door tijdelijk uit te zoomen met de CTRL en de min toets een paar in te drukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
          Kun je natuurlijk makkelijk oplossen door tijdelijk uit te zoomen met de CTRL en de min toets een paar in te drukken.
          Hé !!! Bedankt voor de tip. Weer iets bijgeleerd. Lost een lastig probleem voor me op
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Licht en donker goed gelukt, maar is iets te donker.

Comment

Working...
            X