Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de vlucht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] In de vlucht

Ze kwamen recht naar mij toegevlogen.

Knap "schot" ; Zowel wat betreft het onderwerp ( mooi scherp met veel details) als de achtergrond (waterspiegelingen; alhoewel sommigen dit te druk zouden vinden, maar ik vind het passend).
    Als retorische vragen: terwijl de ene je boos aankijkt, lijkt de andere al haar/zijn tong naar je uit te steken. Met reden? paring gestoord? Vervolgens: op de oever, ter hoogte van de top van de vertikale vleugel lijkt me een grote schildpad te rusten? of willekeurige vorm?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Spectaculair is het wel, maar ook hard afgemaakt. Grote crop? Schildpad is leuke bijvangst.

Comment

Terwijl ik aan het praten was met een visser hoorde ik ineens gekrijs en lawaai van de vertrekkende ganzen, onmiddellijk mijn lens in aanslag en dat is het resultaat dat je hier kan bewonderen. De foto is volledig en geen crop en achteraan op de dijk lag wel degelijk een schildpad te zonnen.

Comment

Mooi shot, Francis. Je moet wel vlug zijn om dat zo scherp te krijgen voordat ze voorbij zijn. @CMM: De canadaganzen storen ons dikwijls meer dan wij hen. En als ze vliegen, praten ze voortdurend. Dat is wat je hier ziet.
          Groetjes,
          Xavier
          Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
          Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
          Laat de commentaren maar komen.

Comment

Proficiat

Comment

Knap beeld, ze zijn de route nog aan het bespreken
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
              X