Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Als ik al dat moois zie, vraag ik mij geregeld af of dat allemaal hier dicht bij te zien valt. Licht je een tipje van de sluier voor ons, Johan?
Blijf vooral posten. Zo kunnen we genieten van wat we te weinig te zien krijgen.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
Als ik al dat moois zie, vraag ik mij geregeld af of dat allemaal hier dicht bij te zien valt. Licht je een tipje van de sluier voor ons, Johan?
Blijf vooral posten. Zo kunnen we genieten van wat we te weinig te zien krijgen.
Groetjes,
Xavier
Deze foto is gemaakt in Heverlee . Vlak aan de abdij.
Het is al wel een foto van 2023
Johan
P.S : Moeilijk is het niet hoor , je moet gewoon heel veel in de natuur zijn.
Voor een idee te geven, bij mij is dit elke vrije minuut die ik heb !
Natuurlijk helpt waarnemingen ook wel.
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
Groetjes,
Xavier
Hij was te benaderen tot een 10 tal meter, maar ik had mijn macrolens opstaan. Hoppen zijn geen al te schuwe vogels. Je hart gaat er wel van bonzen als je ze hier in Vlaanderen kan spotten.
Comment