Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tegenlicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Tegenlicht

Winterkoning in tegenlicht.
    Veel kijk plezier.
    Grts S.

Ontbreekt wat aan scherpte, wat verdwijnt bij doorklikken met als resultaat een aangenaam en zacht beeld.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Mooie, aangename kleuren. Zit wel wat ruis in, misschien daardoor wat scherpteverlies. Of grote crop?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
        Mooie, aangename kleuren. Zit wel wat ruis in, misschien daardoor wat scherpteverlies. Of grote crop?
        Klopt, was nog aan het twijfelen om hem te posten

Comment

Ze kunnen niet allemaal even scherp zijn
          Mooi zacht beeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
            Ook de (minimale) ruis verbetert opvallend bij het doorklikken... eigenlijk triestig voor 'n forum gericht op fotografie.
            Je doet als fotograaf ontzettend je best om een perfect afgewerkt beeld af te leveren... als je dan naar het resultaat van je beeld op het forum kijkt...

Ik vind dit een leuk, minzaam plaatje van een van onze leukste tuinvogeltjes.
            Het modellerende tegenlicht en de boterzachte achtgrond maken deze foto !

Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
            X